Hemma från Coop

då va jag tillbaka från coop:) först kolla Lisa fel på bussen hon sa att den gick 13.24 när den gick 13.44 så jag stog pch frös en aning sen när vi kom till coop skulle vi vänta på alex och det tog väldigt lång tid innan han kom men han hade ju tänkt åka hem och dusch men det fick han minsann vänta med tills han kom hem EFTER coop:) sen köpte vi mycket och jag betala 148kr för:

- 2 paket med glass
- en stor dricka
- en liten dricka
- en påse med plockgodis för 33kr
- och en påse maltersers


sen fick vi skjus hem av alex's mamma och nu är jag hemma och jag går till Lisa kl18.30 typ:) och jag vet inte när jag kommer hem men jag bloggar nog mer imorgon och ja fram tills jag åker hem till Lisa kan jag ju blogga mer:)

Men nu är det slut på det här inlägget:)

Kategori:
elin ohlson:

line+elin+maltesers=sant<3<3<3

hahah:D<3

Kommentera inlägget här: