Hejsan!

Nu har jag Linn och Cazandra pluggat matte med min mamma. Linn kom lite senare än Cazandra så jag och Cazzie plugga i 2 timmar och en kvart och Linn mindre:) Match idag gick inte så himla bra jag va seg och trött tack vare Jonathan som sov här Lördag till idag och vi sov nästan inget:S Men jag hade fixat väldigt mysigt kolla bilder under




mysigt och väldigt fint:)

men sen...

Diss!?

Han sätter sig och spelar buzz med min lillebror ist för att vara med mig!?
och då var han redan 1 och en halv timme sen p.g.a att bussen (321:an) hade åkt i diket-.- sen missa han bussen från stan pucko och kom till mig halv 9.

Den ända bra saken va att han träffa en hemlös som hette Lukas och vet ni va han fick 50kr till mat av Jonte:') Såååå gulligt!♥

Men sen efter att han spelat buzz i över en timme och det var slut DÅ kunde han vara med mig lite sent att tänka på mig eller? Host* Tacktack! men det blev bättre senare men bara så du vet Jonathan så ska du gott göra mig för det!:* Ja mycke mer hände inte:) vi somna väldigt sent runt kl3 och vakna kl halv 9! mne somna om och vakna halv 11 jag gick upp och käka frukost han ville inte ha var inte ''hungrig'' sen kolla vi på Sommaren med Göran Men vi hann inte se klart hela innan han skulle hem och jag på match:)

ja så såg dagen ut igår:)

pusshej:*

Kategori:
elin ohlson:

MALTESERS (L)(L)(L)(L)

paul gwerwASte+:

EG gå och döööö!! tycker synd om din kille så jävla rätt att börja spela buzz jag hade gjort samma sak !

elin ohlson:

älskar dig line! finns<3

jävla mogna jävlar som kommenterar! :O <3

Kommentera inlägget här: