Träningsvärk..

Klockan 06:39 vaknar jag av att mamma kommer in min mitt underställ och säger åt mig att kliva upp. Ca 2 timmar senare flyger jag ut för backarna uppe i Romme Alpin. Dock mådde jag inte så speciellt bra så det blev inte många åk för mig, typ 6-7 stycken och vi var där från 9-15. Jag satt i värmestugan en hel del.
 
Jag upptäckte iallafall en sak. Svenskar är efterblivna, jag satt vid ett bord och väntade på  mamma, Angelica och min bror. Under en timme kom det ca 8 personer och frågade: Är det ledigt här? eller är det upptaget här? Jag svarade gång på gång att jag väntade på att några skulle komma. En sekund efter en annan person gått så kom en ny... Jag sitter där av en anledning, tror du själv att det är ledigt då? Seriöst? Till sist kom min bror och satte sig och en ensam man undrade om han kunde sitta där en liten stund. Ja sa visst, orkade inte försöka hålla gamarna borta längre. Men värst var ju att när jag sitter och lyssnar på musik så säger han till en tjej med sitt barn att dom kan sitta där också, dom var inte i samma sällskap heller? Jag tänkte bara vafan håller han på med? Hans lilla stund blev 30 min... Sen kom mamma och sa att vi skulle gå någon annanstans och käka.
Svenskar är verkligen efterblivna och värsta gamarna.
 
Idag har jag en galet jobbig träningsvärk i vaderna och i rumpan, hur ska detta gå? Jag som hade tänkt att jag skulle åka iväg och träna..
Kommentera inlägget här: