2012.07.31

Hej, jag uppdaterar från världens segaste internet! Men ja vad gör man inte för lite facebook och bloggade? Igår vad det måndag och då var det SHOPPING! Jag, mamma och Angelica åkte till Århus och shoppade järnet. Jag försökte hitta några hattar med det var hopplöst att hitta några som passa, såg bra ut och till ett rimligt pris.. Får shoppa lite mer när jag kommer hem :) Idag har jag sovit länge, slappat och käkat en massa sötsaker, efter danmark så ska jag tappa ner på sockret. En kompis till familjen har haft cancer och jag har fått veta att cancer älskar socker... kul va? Jag som äter allt med socker i, typ hela tiden. Jag vill bara säga tack alla underbart fantastiska människor som har skrivit till mig, det betyder så mycket att ni kan inte ens förstå det!
Kommentera inlägget här: