CV

Hej på er allihopa! Jag har haft ett jättebra lov med en massa roligheter. Dock är jag inte redo för att gå tillbaka till skolan riktigt än, vilket är skönt att vi är lediga på måndag!'
 
Igår hade jag storstädning av huset, sen bakade jag en äpplepaj med vaniljsås som efterrätt till middagen. Jag lagade potatissopa och försökte gör parmesan oregano bröd som tydligen blev tegelstenar.. Jag käkade middag hemma hos Sofie, vi hade jättetrevligt och sen drog i till Strömpis.
 
Jag vaknade halv 7, halv 8, halv 9 och sen halv 12 imorse... Alltid samma sak för mig dagen efter en utgång. Jag käkade min sopa till frukost och jag gillade den mycket, vet dock vad jag ska ändra till nästa gång :)
Idag ska jag skriva om mitt CV mycket och lägga till mycket. Tips på vad man kan skriva på det personliga brevet?
Kommentera inlägget här: