Tatuering

Jag är så sjukt tatuerings sugen!!! Jag har 1 miljon idéer, jag har dock en bestämd och 2 stycken under betänketid. Min första tatuering tänkte jag på i 2 år innan jag gjorde den. Jag vill ha en text i nacken och en på höger revben. Jag vill göra en sleeve, jag har tänkt på den i lite mer än ett år. Anledningen till att jag inte har börjat på den är att jag bodde hemma hos mina föräldrar som inte tyckte att jag skulle göra det, pengarna till den och tillräckligt med inspiration. Jag har också pratat med min tatuerare Rebecca, nu ska jag bara bestämma mig för när. Just nu, nej. Jag sparar just nu till London och efter det till min "enkelbiljett resa" med Melinda till hösten. Men jag är så sugen! Jag letar lite mer inspiration då och då, sparar bilder som jag hittar och lägger i en mapp på mobilen. 



Elsa:

Åh det är så fint med tatueringar på revbenen! :)

Kommentera inlägget här: