Sexleksakspluggande

Igår och idag har jag varit extremt duktig. Jag började med att hänga upp gardiner i kök och en i sovrummet, Den i sovrummet beställde vi för ett tag sedan och därför har det tagit lång tid att få upp den. Igår städade jag också, jag bara upp saker på vinden och ner i källaren, jag tvättade allt vi hade, och fick även lite hjälp av Grim. Jag diskade och städade i köket, i vardagsrummet och i sovrummet. Någon dag i veckan ska visas i övriga rum. Jag var helt slut igår kväll. Idag har jag varit lika aktiv, men i pluggandet istället. Om en vecka och en dag har jag mitt första sexparty. Jag behöver lära mig alla produkter, hur de används, vad de gör, i vilka material de är i, om material och priser samt allergier. Jag började med ett prov som jag skulle göra som säljare, vid tolvtiden när Grim åkte till universitetet och jag blev färdig vid 16 tiden. Nu kollar lite criminal minds och åt nyss subway som jag beställde via online pizza. Mycket effektivt mår jag säga. Allt som jag skulle plugga idag och inte hade någonting hemma för att jag lunch, funderar på vad jag skulle äta om jag skulle cykla och köpa någonting. Online pizza erbjuder inte bara pizza de erbjuder nu också andra maträtter. Vilket är väldigt effektivt om du ska sitta hemma och plugga en heldag. Jag hade tänkt att jag skulle hinna träna idag, vi får se hur det blir med det. Jag har mycket kvar och plugga innan jag är färdig. Jag vet att jag är sämst på att träna och jag skjuter oftast på det. Men imorgon och på torsdag ska jag jobba. På fredag ska jag hem till mina föräldrar och käka middag och på lördag har vi vår inflyttningsfest. Innan inflyttningsfesten ska jag hinna baka, handla och fixa här hemma. Städa städa städa städa städa! Sen på söndagen kommer vara bakfull och ändå ha dans på kvällen, och måndag samt tisdag måste jag plugga innan jag har sexpartyt på onsdag. Jag ska hinna med och träna, onsdag, fredag, söndag och måndag. Nu ska jag återgå till mitt pluggande, jag har mycket kvar att lära mig. Ha det gött så hörs vi! :-)
Kommentera inlägget här: