iPhone misshandel

Okej, idag har jag haft en sugit dålig dag. Jag var ledig på förmiddagen, så jag klev upp vid 09:40 och åkte till stan lite senare för träningskläder shopping. Jag behövde mycket nytt så jag har köpt träningsbyxor, topp, sport-bh och ett sånt där armband som man lägger mobilen i. När jag var inne på H&M låg mobilen på en låg pall. När jag provat allt jag skulle för andra gången så var jag klar att gå men då slank mobilen i golvet och de sa smack! Hela skärmen sprack, HELA. Jag har haft iPhone 3GS, iPhone 5 och nu iPhone 6, idag var det första gången skärmen har total spruckit. Det var hemskt och jag ville gråta floder. Jag fick den iallafall lagad fort på ett nytt ställe i Örebro. It-point på Stortorget, 1490 kr, ett kopterskydd (plast på skärmen) och 30 min senare och den var som ny. Det var det jag hann med idag för 14:30 åkte bussen från skolan mot Leksand. Jag ska på studiebesök på Dövasdag som hålls i Leksand i Dalarna. Jag ville inte åka men det var obligatoriskt så hade inte mycket till val. Men men det är bara att göra det bästa av resan. Jag är hemma på söndag cirka 16:00 så då har jag 2 timmar innan dansen börjar och efter så kommer min familj på besök för att fira min sambo som fyller år på måndag! Jag är komp ledig på måndag och har massa att hinna med innan vi ska fira honom med hans familj på kvällen :)


Fint.
Kommentera inlägget här: