13:31

Jag är sjuk, jag vet.. IGEN?! Jag blev sjuk i början på december och var sjuk i 2,5 veckor. Nu i måndags när jag vaknade kunde jag inte andas eller prata. Jag blir bara sämre och sämre, och soffliggandes hela dagen. Sover dåligt, trött hela dagarna och om jag tar en vilostund så vaknar jag upp med huvudvärk. Mycket vila, varm oboy för att öppna upp min slutna och svullna hals. Jag har iallafall mycket extra tid, genom att städa lite, kolla jobbannonser och kolla lite nya inredningshemsidor :) hoppas ni mår bättre än mig!
Natha:

Ett tips! Undvik mjölkprodukter om du är slemmig i halsen. Då mjölkprodukter slemmar igen det ännu mer. Ett bättre alternativ är citronvatten (citron har en renande effekt) och är mycket mer skonsammare för halsen. det kan man också dricka varm med honung i. :)

Kommentera inlägget här: