Efter 9 dagar i lägenheten

Idag är det 9 dagar sen jag flyttade in i lägenheten. Jag har varit i full fart med att packa upp och fixa. Sakta men säkert blir det finare och finare. Den här veckan kom det upp gardiner i alla rummen, hyllor har kommit upp och idag har jag varit på IKEA igen. Idag har jag varit med mormor och morfar, köpt saker till lägenheter, och byggt möbler. Igår började jag på en hallmöbel och upptäckte att man måste köpa till delar för att den ska bli klar 🙄 Idag fick jag en badrummöbel som jag fick bygga ikväll, tyvärr går den inte in i badrummet pga toaletten och handfatet har för lite plats i mellan sig.. men men jag löser det.
Idag har jag även skrivit lägenhetskontrakt, så nu är lägenheten helt och hållet min! Sen har jag förlängt mitt jobbkontrakt med 6 månader! Det rullar på nu. Till helgen blir det inflyttningsfest mee halloween-tema, har dock hur mycket som helst kvar att göra innan dess.

Kommentera inlägget här: