Min födelsedag.

Asså min födelsedag började på det sämsta sättet ever. Vaknade upp själv, första gången utan någon som uppvaktade mig eller sjöng. Jättejobbigt att inte träffa familjen och min pojkvän. Med en ångstklump i magen åkte jag till jobbet och genomled dagen med några grattis-hälsningar här och där. Trött och besviken helt enkelt. Sen kom grabbarna från butiken brevid och gav mig 2 munkar, så himla snällt av dem, och därifrån blev det bättre och bättre. Mina chefer gav mig en parfym från Hugo Boss, jag blev faktiskt tårögd! Andreas skulle laga middag till mig ikväll. När jag kommer utanför huset så var det mörkt i hela lägenheten. Första tanken: nu har han glömt eller så. Jag pratade med mamma i telefon och hon sa: Nej men han har väl kanske somnat. När jag kliver innanför dörren kommer min hund springandes och hela min familj och Andreas. De har lagat mat, och köpt en massa fina presenter och massor. Då var jag klar att bryta ut i tårar. Fyfan va glad jag är. Världens bästa födelsedag. Jag är lyckligt lottad som har så fantastiskt underbara människor i mitt liv. Tack så jättemycket för alla grattis hälsningar och presenter! Fick den här fina ringen av Andreas :)

Kommentera inlägget här: