Bali

Hej! Det var ganska längesen jag skrev här, men kände mig lite sugen på en uppdatering. Jag mår bra, det enda jag gör är sover, äter och jobbar. Idag har jag en ledig dag samt imorgon också, min första lediga helg på månader. Jag ska umgås med vänner och familj, vila upp mig och förberedda mig inför resan till Bali. 

Idag är det en vecka tills att jag och mamma åker till Bali, Indonesien. Första staden vi kommer att besöka är Seminyak, sen bär det av till Ubud, Sanur och den andra veckan spenderas i Candidasa. Sist jag var på en riktig solsemester var min studentresa till Ayia Napa 2014. Så jag behöver en lång, avslappnande semester. Jag tar gladeligen emot tips på saker att göra och besöka i dessa städer. Jag har några saker på listan men vill gärna ha fler!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: