Uppe i luften

Vi har flugit sen 21:05 då planet lämnade Arlanda. Jag är den dumma i tjejgruppen och köper en äcklig (såg god ut) pasta medan de andra köpte en god och varm kyckling macka.. 100 kr för en äcklig kall pasta och en 33 cl fanta liknade läsk, börjar bra. Vi har spelat lite kort, läst tidningar och lyssnat på musik. Vi landar om ca 2 timmar och just nu vill jag inget annat. Jag är inte flyg rädd men jag tycker inte om att flyga, konstigt med tanke på att min pappa älskar det och tycker det är så bekvämt. Nej tack för min del, huvudvärk och kan inte somna även fast jag sov riktigt dåligt inatt.
Jag har Wi-Fi på både flyg och hotell så jag ska försöka, upprepar försöka uppdatera en gång om dagen men nu är det så att jag är på semester och ska försöka att koncentrera på mig, mina med resande vänner och på att vi ska ha så kul som möjligt under de kommande dagarna! Sola, bada, shoppa, festa och ha så jävla kul. Så ska min semester bli!
Just nu mår jag okej och har gjort det typ hela dagen, vilket är mycket positivt! Inte så jättekul att resa i 12 timmar och må dåligt.
Jag har endast glömt en sak (som jag har kommit på) och det är min peruk som ligger i en påse på mitt rum. Ganska duktigt ändå :)

Anonym:

hej! funderar på att åka utomlands precis som ni snart, men är jättetacksam för lite tips! vore skitkul att veta hur ni bodde, ta lite bilder, plus och minus med allt, kostnader osv. tack på förhand :D

Kommentera inlägget här: