Dansuppvisning

Igår hade jag min roligaste utgång på länge, var full hela kvällen men mådde toppen. Träffade massa roligt folk och dansade hel kvällen! Idag vid 12 hade jag dansuppvisning med ragga gruppen och resten av Nerikes dansinsitut på Filadelfia kyrkan. Min prestation var inte den bästa, tappade bort mig och flera steg försvann för jag var så nervös och orolig att något skulle gå fel. Jag är ingen scen människa tyvärr. Jag var med i show 1 av 3 men jag stannade hela dagen och umgicks med kompisar och tittade på när alla uppträde. Jag kom hem vid klockan 19, käkade och sen la jag mig i ett varmt bad. Jag skadade min vänstra axel under dagen, satt på golvet och ansträngde mig för att inte bryta ihop totalt. Så jag kunde varken fotografera Örebro Innebandys match eller jobba ikväll för Örebroguiden. Tror att det är ett galet nervkläm eller en rejäl sträckning, hur som helst så gör det fett ont och det släpper inte. Håller tummarna att det blir bättre snart.
En bild från igår, från vänster Josephine, Felicia och Georgios
Kommentera inlägget här: