USÖ - äntligen!

Idag var det skola som vanligt, drog sedan till bibblan och pluggade. Skickade in lite arbeten och kände vilken skön känsla som drogs genom kroppen när jag avbockade de från min långa "to do list". Jag kämpar på de sista månaderna! Efter bibblan fick jag spendera tid med Felicia innan jag åkte hem och stickade. Jag köpte mer garn idag så jag kan bli klar med min vinröda halsduk någon gång. Så den satt jag med hela kvällen.
Imorgon har jag en tid på USÖ och det ska bli skönt att kolla upp lite saker, jag har haft mycket problem med min kropp och nu ska vi äntligen kolla upp det! Och på onsdag ska jag återigen till Lillånsvårdcentral pga min jävla tå. Den var fin i två dagar sen blev den dålig igen så nu ska jag träffa en doktor som jag bedöma om jag ska operera tån eller inte. Vi får se hur det blir. Jag nästan hoppas på operation för bli av med skiten någon gång. Nu ska jag sova!




Anonym:

du äter nästan ute varje dag, hur har du råd?

Svar: Haha bra fråga!
Line Nielsen

Kommentera inlägget här: