Jul, nyår, födelsedag, london mm

Nu är det dags igen, nu kommer ett inlägg!
Jag har under den senaste tiden jobbat mycket, både på Max och även en heldag i en studio som röst i en teckenspråksfilm.
Jag hade en fin jul, började med julklappsöppning med Grim på morgonen, lunch hos hans farmor och Kalle anka, middag och paketöppning hos mina föräldrar. Jag fick massa bra saker, bland annat presentkort, pengar till london, och mycket mer! Idag är jag ledig, jag jobbade onsdags 17-23, fredag 23:59-04 och igår 12-20 på Max. Nu har jag 2 dagar ledigt innan jag jobbar på onsdag igen. Sen har jag ledigt igen!  Jag har varit på mitt första personalmöte med Max, efter det bjöd de på middag och Bowling på Pitchers.

Nyår ska bli superroligt, jag och Melinda har planerat en massa skojiga saker. Bland annat middag, efterrätt, förfest och lite annat. Här serveras det rostbiffsnittar till förrätt, vinkokt fläskfilé och hasselbackspotatis med Jensen's favoritsås och focaccia till huvudrätt. Till efterrätt kan jag inte bestämma mig, kladdkaka eller chokladmousse med rosa grädde och jordgubbar till? Det blir säkert bra vilket fall som helst!
 Sen fyller jag 21 år om en vecka och om en vecka och 2 dagar så åker jag och Melinda till London 6-10 januari. Det ser jag mycket fram emot, vi kommer att ha superroligt och jag ska ge henne en resa hon sent kommer glömma :) 
Skolan börjar igen den 11, och jag vet inte hur jag ska göra med det men än så länge ska jag vara kvar :)

Julklapp från Grim, fina Lily and Rose örhängen!
Kommentera inlägget här: