Tisdag och Onsdag:)

Hejhej hann inte uppgradera igår men jag va och simma på gustafsvik med finaste Sara:) idag va jag först på stan bussen gick kl 11 och så gick jag och Sara på stan till typ kl2-3 då gick vi till mc och sen till comvetum och kolla Örebrocupen och sen kom Matilda:) Träffa många trevliga bland annat Sabina den fina:) och en annan jag helst inte ville träffa..:( 1 månad och 26 dagar jag såg han sist , han har förändrats ganska mycket. Jag tror han va där med sina nya tjej eller nån tjejkompis. Jaja jag ska inte hänga läpp för det jag ska leva och ha kul med eller utan han:) t.ex på Måndag fyller jag 15 år och jag ska ha en liten fika för några det är:

Elin Eklund ♥
Sara Olsson ♥
Evelina Aczel ♥
Olivia Jönsson ♥
Sabina Månsson ♥
Matilda Norhborg ♥
Emma Johansson ♥
Felicia Magnusson ♥
Oscar Hermansson ♥

och det kommer bli BÄST jag lovar!:D Jag ska baka hela helgen och det kommer bli:

Kladdkaka!
Choklad muffins
Bullar med mandelmassa och saffran
Tårta:D
Småkakor
och Julgodis som kommer på bild under från när jag Cazandra och Olivia gjorde Godiset;)

på bilden ser i marshipan(stavning?) och mandelmassa doppat i Choklad med strössel:)

Jo tack jag vet att jag ser hemsk ut så ni behöver inte säga det!

Cazandra in zoomad en aning:)

Och Olivia också;) förlåt för bilderna tjejor:* jag älskar er<3

VARNAR KÄNSLIGA TITTAR! så jag täckte för mitt vidriga ansikte:P


Bilder från shoppingen med sara kommer nu:)


GinaTricot 249:- OVER AND OUT


H&M 150:- Brun och ljusblå randig:)



Pusshej:*<3

Kategori:
saa:

sara:

sara:

fina är ni! <3

Kommentera inlägget här: