Best time of my life

Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord hur otroligt lycklig jag var igår. Vi åkte vid 14 tiden från Örebro, stannade och käkade vid halv 4 på Max någonstans på vägen. Vid var framme vid arenan vid 17 och ställde oss i kön. Dem skulle öppna 17:30 men vi köade i mer än en timme. Det var massa förband, inget att hänga i julgranen förrän en Örebro kille som heter Kodie kom upp på scenen. Han var asbra! Akon kom upp på scenen vid 10 snåret och jag var lyrisk. Om det ens räcker, jag var euphorisk, överlycklig och otroligt tacksam för att Grim ville följa med mig. Nu kan jag dö lycklig, eftersom nu har jag sett min stora idol. Vi åkte hemåt vid 23:30 när konserten var slut, vi var hemma vid 02:30 och vi somnade hur fort som helst. Med ett stort leende på läpparna!

Kommentera inlägget här: