Den kommande veckan!

Hela kommande nästa vecka kommer också bli awesome. På tisdag får vi nyckeln till den nya lägenheten. Då tänkte vi åka dit och kolla lite. Jag tänker att jag ska visa Grim hur det ska se ut, med alla möbler, vart allt ska stå, och hur jag tänker med allt annat. Så får vi se vad han tycker och om han vill ändra på något. En vecka.. Det kommer gå så otroligt fort. Vi kommer inte ens på klara känner jag. Äsch vi kommer vara klara vi kommer att packa hela natten innan och vi måste. Jag ska flytta officiellt för första gången och allt ska vara färdigt i tid. Igår var jag ute i Hovsta i mitt barndomshem i mitt barndoms rum och packade ihop alltihop. Nu är allt packat och klart, allt är redo för att flyttas till den nya lägenheten på Apelvägen 26. Jag tror inte Grim inser hur mycket grejer som faktiskt kommer att komma. Jag tror t.o.m. att jag inte inser hur mycket grejer som kommer att komma. Jag tänker att jag packar ner de senaste 20 åren av mitt liv, i kartonger och påsar. Nu börjar det på allvar. Snart är vi där, snart är vi sambo. Idag är det en vecka, en vecka tills vi flyttar. Tills vi flyttar till vår lägenhet. Det känns helt troligt som att det inte ska hända, men det ska det. just nu bor vi med kartonger upp till taket och lite påsar här och där. Vi får se om att få plats, om inte gör vi plats.

(Jag vet inte varför textilen ändrade sig?)

Kommentera inlägget här: