Its Friday Friday, gotta get down on Friday

Idag har jag för en gångs skull ett fullspäckat schema för dagen. Jag har så mycket jag ska hinna med på ett vist antal timmar.. Dagen började tidigare än vanligt vid 09:10 ish, jag brukar vanligtvis vakna av min väckarklocka vid 10:15. Sen började jag i köket! Fixade amerikanska pannkakor, och samtidigt gjorde jag min nutella blandning inför kvällen. Ikväll ska jag umgås med Melinda och vi ska ut, till Satin. Vi får se om det blir någon ute servering eller inte, beror helt på om det är iskallt eller inte.
Här har ni mitt schema för dagen:

• Åk till stan, buss 12:15
• T.K
• Systemet
• Kolla med arbetsplats om jobbet
• Intervju 14:00
• Brukare slutar 14:15, på stan 14:30 ish
• Bio, Zootropolis 15:30 - 17:00 ish
• Handla
• Brukarens buss hem 17:27
• Buss hem 17:45 från Stortorget

Ja ni ser.. Men någon gång måste ju vara den första när man verkligen pressar in så mycket man kan på en dag. Hoppas alla har en bra start på helgen och en trevligt helg! :)




Kommentera inlägget här: