Träning med Melinda

Idag har jag tränat. JAG HAR TRÄNAT. Det händer mycket sällan. Jag saknar hur mycket motivation jag hade för några år sen. Ungefär nu för 2 år sen, så tränade jag hela tiden. 2-5 gånger i veckan och har nog aldrig varit så tränad. Sen var det studentpepp, studenten, festresan till Ayia Napa och en sommar i en lägenhet 1 minut från Satin. Alkohol med extra alkohol under en hel sommar och sen kom jag inte tillbaka till motivationen. Inte ens nu när jag har fetma grad 1 enligt mitt BMI. Jag har tränat 4 gånger i år. Men jag har blivit bättre. Jag gick halvvägs till jobbet i fredags och tränat idag. Melinda har haft många PT timmar på Friskis så nu hjälper hon mig. Efter det köpte jag en pasta sallad och har vilat sen dess, jag ska snart lägga mig i badet.


Tränings selfies från min mest tränade period i mitt liv.
Kommentera inlägget här: