God jul!

God jul till er mina kära läsare!
Jag sitter ute i hovsta hos min familj. Jag blev hämtad från jobbet igår och spenderade natten här, i mitt gamla rum. Vi hade julfrukost nu på morgonen med några vänner till familjen och spelade lite spel. Sen vid lunch somnade jag på soffan, helt utslagen men så himla skönt. Sen lite lunch och julmust. Jag har ju varit allmänt sämst på att äta all form av julmat och sånt. Inte riktigt funnits så mycket julstämning i år. Jag ska strax ta en dusch innan kalle anka börjar, sen blir det julklappar och middag samt kolla på ohelga natt. Jag åker hem till mig ikväll, och är ledig imorgon. Jobbar hela nästa vecka och till och med nyår... Bra när jag ska laga mat till 10 personer men jag får göra mitt bästa. Jag har ju hela dagen imorgon att planera och förbereda så mycket som jag kan.
 
Nu får ni ha en god jul och gott nytt år, njut!
Kommentera inlägget här: