Packa packa packa

Jag har bokstavligen haft världens bästa dag. Jag har varit med min fina pojkvän hela dagen, och han har hjälpt mig inför min flytt den här veckan. Första flyttlassen går på onsdag kväll efter jobbet. Jag har packat 1 stor låda och 3 små banankartonger. Jag har pratat med kundtjänst och de har fixat mitt elavtal utan problem, jag har fixat hemförsäkring och sen hjälpte dem mig på adressändring. Eftersom jag fortfarande är folkbokförd på min gamla adress, som jag nu ska flytta tillbaka till, så behövde han bara ta bort eftersändningen av min post och WIIPS, nu är jag skriven på min gamla adress igen utan någon kostnad! Imorgon ska jag enbart packa och fixa, eftersom jag jobbar 11-20 varje onsdag-fredag och 10-18 på lördag så måste jag få så mycket som möjligt färdigt till den här veckan. Köksgrejer flyttas på onsdag, torsdag blir det vardagsrummet och badrummet, fredag hallen och på söndag sovrummet :) så det är bara att packa packa packa!!! Så här ser min garderob ut just nu, och det står fulla kartonger i typ alla rum i huset, kan säga att mamma kommer bli lagom glad att bli av med alla lådor som står i vägen :)

Amanda:

Åh,kan du inte berätta mer om din pojkvän? Så nyfiken!! 😀

Kommentera inlägget här: